Najbliższe zajęcia online

Praktyka grupowa zoom 

Zapraszam cię na praktykę jogi, gdziekolwiek jesteś! Dzięki zajęciom grupowym online, możemy ćwiczyć razem bez względu na odległość, zachowując wszystkie zalety skutecznej praktyki. Podczas zajęć online prowadzę pełną sekwencję, złożoną z ćwiczeń oddechowych, wzmacniających i rozciągających. Wspólnie wykonamy wszystkie asany, a ja na własnym ciele zaprezentuję i dokładnie opiszę ci jak wykonać je prawidłowo. Podczas zajęć twoja kamera powinna być włączona, abym na bieżąco reagowała na twoje potrzeby lub pytania. Podczas każdych zajęć prezentuję różne wersje asan – od mniej do bardzo zaawansowanych. 

Na zajęcia grupowe online zapraszam osoby praktykujące od minimum 3 miesięcy. Aby wziąć udział, wystarczy wysłać zgłoszenie i opłacić udział poprzez formularz na stronie. Link dostępny jest także w Instastoris na profilu @dagajoga.

Za brak udziału w zajęciach nie przewiduję zwrotu kosztów/nie przechodzą na inny termin

Do zobaczenia! 

Daga

 

 GRAFIK Styczeń  2021

 poniedziałek 19:30-21:00 / grupa ogólna/średniozaawansowana
środa 19:30-21:00 / grupa ogólna/średniozaawansowana
czwartek 18:00-19:30 / grupa początkująca

 koszt zajęć 40 zł

Po dokonaniu rejestracji otrzymasz link do zajęć
(jeżeli go z jakiegoś powodu nie otrzymasz, sprawdź spam, a jeżeli nadal nie dotarł skontaktuj się ze mną daga@dagajoga.pl)
 
 

PONIEDZIAŁEK

24.01.2022

19:30-21:00

Niskie Balanse cz.1

Środa 

26.01.2022 

19:30-21:00

Niskie Balanse cz.2

Czwartek

27.01.2022

18:00-19:30

Uttanasana – skłon

FAQ

Zajęcia odbywają się za pośrednictwem aplikacji ZOOM. Aplikacja jest bezpłatna. Wymagana instalacja na smartfona, tablet. Na komputery stacjonarne oraz laptop aplikacja nie jest wymagana. 

Tak, oczywiście. Może to też pomóc innym uczestnikom. Pamiętaj aby na ten czas włączyć mikrofon.

Tak, inni uczestnicy Cię widzą. Najczęściej uczestnicy włączają tryb wyświetlania tylko prowadzącego. Podczas zajęć dźwięk jest wyłączony. 

Wymagany poziom to minimum 3 miesiące praktyki. Uczestnik powinien znać następujące techniki:

  • ujjayi i pełny jogiczny oddech
  • kapalabhati
  • bhastrika

oraz podstawowe asany:

  • pies z głową w górę / w dół
  • deska, chaturanga
  • virabhadrasana 1, 2

Jeżeli głęboka, świadoma praktyka jest Tobie bliska to możesz spróbować. Dla mnie Twoje doświadczenie praktyki nie jest tak ważne jak Twoje chęci rozwoju.

Na każdych zajęciach szczegółowo wyjaśniam wszystkie inne techniki i asany.